Tuesday 20 March 2012

maybe not the skulls. i'm not that sinister

snart er det påske og etter påske er det eksamen og så er jeg ferdig med førsteåret mitt her i england. sykt å tenke på. det betyr at det begynner å nærme seg for å flytte inn i hus, et eget hus, for første gang og da er det jo et par ting man må tenke på. hvordan rommet skal se ut f.eks. jeg har lenge vært splittet mellom minimalisme og maksimalisme, men jeg har funnet ut at jeg er altfor rotete til å klare å holde på en form for minimalistisk tilstand. jeg lever i kaos, men det er orden i det. til en viss grad. maksimalisme kan være litt ekstremt det også, men jeg tror min estetikk hviler mer bestemt mot en mørk shabby chic. noe sånt. uansett, her kommer det litt inspirasjon for hvordan rommet mitt (forhåpentligvis) kan se ut til høsten.









foto: weheartit

No comments: