Friday 16 March 2012

fredag

jeg skal ikke si endelig fredag for når du har to dager på timeplanen din hvor du ikke har noen timer, kan mange dager føles ut som fredager, lørdager og veldig ofte søndager. men det er fint med helg. spesielt når man har seminarer om kule bøker som angela carters nights at the museum, får tilbake essay man har jobba så hardt og lenge på og får bra resultater og finner ut at favoritten man hadde har vunnet masterchef. slike små gleder i livet. og på en fredag! dette blir nok ei rolig helg med essayplanlegging, restaurantbesøk og freudlesing. inatt hadde jeg også forresten en ny drøm om at jeg farga håret mitt blondt. dette er andre gangen det har skjedd. tror vi alle nå trygt kan si at jeg har utviklet en mer eller mindre form for besettelse når det kommer til blondt hår. og med det skal dere få litt hårinspirasjon fra meg; de vakreste blondinene.







foto: weheartit, style.com, kirsten-dunst.org, kisskissbangbang.devote.se, niotillfem.rodeo.se og the fashion spot

No comments: