Saturday 17 March 2012

132

dette har vært en fin dag. våkna opp på gulvet på madrassen til luke (hull i luftmadrassen igjen) av frokost på senga. ren og skjær kos fram til klokka ble tre før jeg bestemte meg for å rydde rommet mitt og begynne på essayplanlegging. føles godt å komme i gang. dere vet når dere først leser oppgavene og det første som går gjennom hodet på deg er "hvordan i alle dager skal jeg klare å skrive noe om dette?", men så senker du skuldrene, leser oppgavene nøye og tar notater og vips kan man klare å skimte et lys i enden av tunellen. nå skal straks jeg og luke ta bussen til byen for å spise middag på en ordentlig amerikansk diner. har drømt om dette så lenge. endelig!

ikveld har jeg på meg ei blå skjorte fra nastygal og et skjørt fra american apparel. 

jeg elsker den rosa leppestiften min fra maybeline. knæsj. jeg har også kjøpt meg ny foundation fra bareminerals. er så fornøyd med den. passer perfekt til hudtonen min og føles så mye bedre på huden. 

tenkte også jeg skulle tipse om denne. det er jo ikke bare håret som trenger kjærlighet, hodebunnen trenger det også! philip kinglsey er en hårdoktor (hvor kult er ikke det?) og har kommet opp med denne. har brukt den i to uker nå og hodebunnen min elsker det. jeg kjøpte min på feelunique

No comments: