Sunday 23 October 2011

toast & tea

jeg har det fint om dagen altså. idag f.eks har jeg skrevet hele to dikt. ikke fordi at jeg nødvendigvis var i det humøret som noen gang kommer over noen der alt de egentlig kan tenke på er "nå må jeg skrive et dikt." den dagen det skjer... nei, det var lekse. kanskje jeg legger de ut her engang. kanskje. et av de er veldig personlig og jeg vet ikke enda hvor personlig jeg har lyst å være på denne bloggen. bare stol på når jeg sier at jeg har det det fint. og jeg tenker at det er på tide å investere i en vinterjakke/kåpe. det begynner å bli kaldt. imorgen skal jeg også være produktiv. skal b.la poste en pakke til kjære norge. snart skal jeg legge ut bilder av de nye skoene mine også. jeg må bare orke. de er så fine. men nå har jeg blemmer på helene mine, så nå hater jeg de litt. fint at jeg kjenner folk som er villige til å gi meg plaster da!







foto: weheartit

No comments: