Friday 28 October 2011

awesomeness

jeg gjør hva jeg kan for å gjøre rommet mitt hjemmekoselig. ifjor på folkehøgskole var forsøket ganske tafatt, men denne gangen har jeg tenkt å gjøre et mer iherdig forsøk. derfor bestilte jeg et par plakater forrige uke. idag kom nr.1. (ikke spør meg hvorfor de ikke alle kommer samtidig, men jeg tror kanskje fordi denne var en jævel av en big boy, men nok om det.)

lang og fin. THAT'S WHAT SHE SAID.

blurry. can you take the suspense?


YEY! det er et bilde av the orion nebula (orion stjernetåke). fordi, som dere kanskje har forstått, så elsker jeg alt som har med verdensrommet å gjøre. og denne var bare ubeskrivelig vakker. skulle kanskje venta med dette innlegget til jeg hadde fått ALLE plakatene, men jeg er skikkelig gira over akkurat denne. jeg har en stor drøm om å en gang sove i en slik stjernetåke. dette er en fin start.

No comments: