Sunday 2 October 2011

gotta love freshers

det er søndag og freshers er endelig over. det har vært ei lang og slitsom, men gud så morsom uke. imorgen begynner skolen. jeg har ei forelesning klokka to på dagen. should be fine. jeg lånte også tre bøker på biblioteket idag. jeg leita etter hemingway, men de hadde ikke noe skjønnlitteratur av han, bare kjedelig kritikker og analyser og slikt. resten var utlånt.

dette var første kvelden vi dro ut i norwich. vi dro ut på en klubb som heter lola lo's. det så ut som en bungalow, skikkelig hawaistemning. det var coolt. adam, meg, sam og grace. disse er altså noen av de fantastiske folka jeg bor med.

vi har spilt mye drikkeleker, og da spesielt ring of fire. en kveld måtte jeg "nible" på øyet til sam. bondingtime.

enda mer ring of fire. dette er da altså den berømte failpinten. hver gang noen trekker en konge må de helle litt av drikken sin oppi et glass. den personen som får den siste kongen må styrte hele glasset. dette har skjedd med meg hele to ganger. men denne gangen var det overraskende godt. litt pære schnapps, hvitvin og cider hvis jeg husker riktig.


dette var i utgangspunktet en ganske kjedelig kveld. vi hadde nettopp vært på baren på campus siden vi ikke hadde billetter til noe som skjedde den kvelden. vi dro tilbake til leiligheta vår og rava til klokken var fire på morgenen. kos.

1 comment:

Min Lykke said...

Herlig med litt oppdateringer!
Ser ut som livet som student i Norwich er ganske så fint:)
Kos deg!
Klem fra Kristin