Monday 17 October 2011

monday

akkurat nå sitter jeg og hører på det nye albumet til team me og det er veldig veldig bra. minner meg litt om mew. sjekk det ut på spotify her. denne mandagen har igrunnen vært ganske så bra. mandager generelt er en bra dag for meg ettersom jeg ikke har forelesning før 1400 og den varer bare i én time. denne uken er temaet i literature in history den franske revolusjonen. etter forelesningen dro jeg innom the post room for å hente et par pakker. forrige uke innså jeg at shampoen og balsamen min var i ferd med å ta slutt. siden jeg er veldig tvilsom til å kjøpe shampo og balsam på butikken bestilte jeg to fra nettet. haha, jeg vet jeg tidligere har sagt at jeg nå har funnet min balsam og blabla, men jeg liker å prøve nye ting! jeg har også endelig funnet ut hvordan jeg får bøker på min kindle uten trådløst nett. så denne uka skal vies til masse boklesing. for øyeblikket holder jeg på med ei fantasybok som er så kul! åh, gleder meg til å fortelle dere om den. denne uka har jeg også tenkt meg inn til byen for å kjøpe nye sko. har nettopp tatt turen innom topshop.com og de har to par jeg veldig gjerne kunne tenkt meg.

forrige uke var jeg innom marks and spencer fordi NÅ trengte jeg å kjøpe ting til rommet mitt. kjøpte b.la denne korga som jeg synes var et fint tillegg til vasken min.

dette er da shampoen og balsamen jeg kjøpte. Moroccan oil. er veldig fornøyd med det merket.

i bursdagspakken hjemmefra lå b.la denne esken...

med verdens fineste armbånd i. fra bjørg. alt fra bjørg er så utrolig fint. tusen takk, mamma!


i tillegg til å kjøpe korg og stekepanne (på tide!) investerte jeg også i et nytt sengesett og julelys. jeg vet hva dere tenker "julelys i oktober?!", men jeg synes det gir rommet et veldig lunt preg. og de røde lysene er faktisk juletrær. men det er det ingen som ser!

1 comment:

Renate Alsvik said...

Dæven, for ei fin eske du fikk!! Neida! Digger rommet ditt! :D Vil ha sånne lys jeg også, men å finne slikt i Hønefoss, ain't gonna happen.. Kjenner jeg er litt misunnelig på deg akkurat nå, jeg vil også til England..