Saturday 8 October 2011

here we are now, entertain us

gårsdagen var veldig bra. jeg og chess satt alene på kjøkkenet og drakk øl og prata om alt og ingenting. så får vi en invitasjon om å komme i toppetasjen, for der var det betraktelig mer liv. senere tok vi taxi til byen, hvor en gjeng dro på lola lo's, mens vi andre hadde bestemt oss for the birdcage. ikke overraskende stengte de en halvtime etter vi hadde kommet. så vi dro til knowhere istedet. der stod vi i kø i sikkert en halvtime, og når vi først hadde kommet til døra var bounceren som stod der tvilsom på å slippe meg inn. pga mitt norske bankkort. må sikkert begynne å ha med meg passet mitt på byen. irriterende. anywho, etter litt for mange jaegerbombs kom vi oss tilbake til suffolk terrace. bra kveld.

dette er chess. hun er dritkul.

dette er luke. han blir nå omtalt som naked luke. spennende.

heia.




se så søt hun er!






No comments: