Sunday 16 October 2011

birthday week

denne uka har vært så fin! jeg har erfart gjennom årene at det å ha bursdag ikke er det samme som når man var liten. da var bursdager årets høydepunkt. hvertfall for meg. å våkne opp med pakker i enden av senga er noen av mine beste barndomsminner. bursdagen min ifjor var ganske trist. jeg brukte hele dagen på å reise fra kristiansund til darbu. i år skulle jeg heller ikke være hjemme. men mine fantastiske flatmates gjorde sitt beste for at jeg skulle føle meg hjemme. de er så fine.

da jeg stod opp på tirsdag ble jeg møtt av dette synet.

dagen etter var alle samlet på kjøkkenet fordi vi skulle synge bursdagssang og annet fint. fikk både pakke og kake. cookie-kake. åh, den var sykt god.

grunnen til at vi gjorde det på onsdag var fordi chess nemlig hadde bursdag på torsdag. så vi møttes på halvveien.
dette var uansett den beste gaven jeg fikk.

ble litt forvirring med bildene her nå, men uansett, på tirsdag bestemte vi oss for å ta oss en tur på union bar. bare for et par bursdagspils.

der fikk man gratis sugerør som man kunne sette sammen selv. veldig fancy.

åååh, jeg er så glad i sam!

jeg fikk også i tillegg, i forrige uke, gave hjemmefra. verdens fineste armbånd. det skal dere få se senere!

No comments: