Thursday 22 September 2011

suffolk terrace

da har jeg endelig ankommet england, norwich. jeg kom igår rundt... halv seks. så da fikk jeg nøkkelen min og slikt. jeg bor i block D på suffolk terrace, floor 2, og akkurat nå er det veldig rolig her. venter på at det skal komme flere folk. jeg er så gira på tvangssosialisering og turer på puben og den obligatoriske "hva studerer du?". jeg har det fint. jeg har fått kjøpt meg det jeg trenger av essentials jeg ikke hadde med meg på veien.

dette er utsikta mi. fantastisk fint. har dessverre ikke lov til å gå ut på "terrassen". vet ikke helt hvorfor. kanskje de frykter at folk er suicidal ellerno. det er også kaniner her! kaniner! om kveldene. det er siiiick.

rommet mitt. veldig lite. senga er veldig lita. 70 cm. kommer til å bli tøft. stiller meg alltid det spørsmålet når jeg flytter til nye plasser: hvordan kan jeg forlate senga mi hjemme? veldig godt gjort.

all is good.



for et rot, jeg vet. må skaffe meg bokser ellernoe som jeg kan ha alt pikkpakket i.


med denne skal jeg nok overleve det meste.

dette er adressa mi forresten:

Karina Odde, LDC
Suffolk Terrace, University of East Anglia
Norwich, Norfolk
NR 4 7TJ

No comments: