Monday 19 September 2011

26

på onsdag flytter jeg til england og det er så sykt at jeg ikke får begynt og sagt det engang. det er veldig rart å tenke på. men i mellomtiden tilbringer jeg litt tid i oslo. på lørdag dro vi til sentrum for å ta del i bokfestivalen. fikk sett knut nærum og det er jeg fornøyd med. hadde planer om å se mummi også, men det var bare for mange unger. og barnevogner. barnevogner overalt! så da dro vi på bare jazz og kjøpte et par øl og snakka om tv-serier. vi spiste sushi også, og senere dro vi til trine, thea og maria på vors. det var så kos! bare folkehøgskolefolk. var nesten som å sitte på kroa igjen. så dro vi ut, der jeg prata med produsenten for team me som er et band dere må sjekke ut.

på søndag besøkte jeg sandra som bor på blindern og hun hadde fått det kjempekoselig. hun og hennes roomie hadde visst det største rommet på hele bruket og jeg må si at det var noe heeelt annet enn folkehøgskole.




No comments: