Saturday 10 September 2011

16

idag var jeg og mamma på byen for å besøke festiviteten. de hadde åpen dag fra 13-16, sånn at folk kunne se hvordan det ser ut der inne etter oppussingen. jeg har alltid vært veldig glad i festiviteten. tilbrakt mange timer i kjelleren der og venta på å få danse og noen få, dyrebare minutter på selve scenen. og som publikum selvfølgelig. regine hadde begravelsen sin der og det var noe av det vakreste jeg noen gang har vært med på. derfor var det på sin plass at de fikk pussa opp det gamle fengselet.








i posten idag fikk jeg også billettene mine til diverse events som skal foregå på campus når skolen begynner. åh, jeg ble så glad!


tilfeldigvis svingte jeg og mamma innom den ene smykkebutikken på senteret og jeg falt pladask for denne ringen. tidlig bursdagsgave fra mamma. <3

No comments: