Sunday 25 September 2011

bare noen random opplysninger

- jeg har min pesto og camembert, så jeg tror jeg kommer til å leve på det i et par uker.

- jeg har spist ben & jerry's til middag to dager.

- idag dro vi inn til norwich og det er en helt fantastisk by hvor jeg tror jeg kommer til å trives veldig godt. må ta meg inn tur inn dit til uken og bare vandre rundt alene og kjøpe de siste essensielle til rommet. rommet mitt ser faktisk ikke ut. jeg er et rotehode.

- folkene her er superhyggelige!

- jeg har enda ikke blitt fyllesyk selv om jeg har drukket hver kveld siden torsdag. tror det kan ha noe med at jeg drikker et glass melk før jeg legger meg. me so smart.

- igår betalte jeg ei regning på rommet mitt. 28k. ja, det svidde.

- jeg har fått en wing-man.

- i sommer da jeg var på bryne møtte jeg ei jente som het inga. vi diskuterte eldrepolitikken på en fest i kanskje 1 time og på torsdag møtte jeg henne igjen da jeg skulle gå på en campus tour. jeg elsker at verden er så random!

- det er forsatt ganske varmt. sånn behagelig høst-temperatur. dessuten er det ikke lufta kjølig, men derimot ganske mild.

og det var det. ikveld skal vi på icebreakers og jeg forventer å komme i meningsløse diskusjoner med mennesker jeg har ingen interesse av å bli kjent med. oh well...

No comments: