Monday 5 September 2011

nå er det nok

den siste tiden har jeg vært over gjennomsnittet opptatt av håret mitt. ah, jeg tenker tilbake på gamle dager for noen år siden da jeg bare brukte fruktis shampoo og børsta det kanskje 1 gang i måneden. de dagene er gått og forbi. etter all bleiking og faenskap er håret mitt supertørt. jeg bruker sikkert en halvtime på å børste det etter jeg har dusja. noe jeg er ganske lei av. ikke det at jeg kommer til å gå tilbake til de enkle dagene som brunette med det første, blondine-karina er kommet for å bli. det er bare det at jeg ikke orker å stå på badet i hundre år for å bli klar. det å vaske håret skal ikke være noe man gruer seg til.

derfor, i mitt siste forsøk på å bli kvitt tørt og flokete hår har jeg kjøpt wen. det er bare balsam, men den vasker visstnok håret. denne reklamen så jeg på tv-shop av alle plasser og jeg høres sikkert ut som den personen som kunne kjøpt sand i sahara, men etter en vask (én vask!) har håret mitt begynt å elske meg igjen. nå er livet bra.


og for at det skal lukte litt bedre og for at håret mitt skal elske meg litt mer- fordi jeg mener mint... kunne likesågodt vaska håret mitt i tannkrem... uansett, mint er ikke den beste lukten på håret, så bruker jeg moroccan oil. prøv det. jeg bruker det egentlig generelt på kroppen. blander det med litt bodylotion og huden din blir happy panda.

ikveld skal jeg sitte og ta på håret mitt. men nå skal jeg slutte å bruke penger på hår. nå er det nok. og nå er jeg også endelig fornøyd. jeg har forresten ikke fått penger for å skrive dette innlegget, men hvis noen vil gi meg penger er de veldig velkommen til å gjøre det.

No comments: