Sunday 11 December 2011

hva jeg gleder meg til å gjøre når jeg kommer hjem

- spise lakris. det er det første jeg skal gjøre når jeg lander på norsk jord. løpe til nærmeste kiosk og fråtse i lakris. fyttikatta det kommer til å bli fantastisk.
luke: you should just buy a year's supply of liqourice, you'd never feel homesick.


- klemme mamma. lenge.


- sove i senga mi. og breie meg ut som en feit jævel og være så sykt fornøyd med livet.

- møte de fineste jentene 21. desember og drikke gode drikker og ta igjen det tapte. åh, det blir fint det.


- farge og klippe håret. etterveksten har nådd en ny høydare. og jeg trenger å bli stelt litt med.


- henge med silje og se almost famous og love actually. juletradisjon!


- ligge i senga og prate med sandra om alt mulig rart og le og le og le og le.


- jobbe! noe jeg er veldig veldig glad for. har ikke overmye vakter i jula og ingen på de viktige dagene (julaften, andre juledag, nyttårsaften), men det skal bli så koselig å komme tilbake. har savnet jobben noe helt sykt og snakket mye om det på fylla. ingenting er mer givende enn å jobbe på sykehjem.

- være lat og prøve å få lest en del.

No comments: