Sunday 18 December 2011

last week before christmas


vi dro på vors i suffolk terrace a. der hadde de pynta så fint til jul.


heia.


en dag lagde jeg denne syke omeletten. jeg bruker å variere litt med hva jeg har i omelettene mine fordi det avhenger av hva jeg har i kjøleskapet. i denne omeletten er det to egg, litt melk, paprika, salami og ost. NAM. og drikken er tropisk nektar. omg.


en dag tok det litt av fordi jeg og luke var så sultne så vi bestilte kebab feast. doner kebab er den eneste kebaben som er god. resten er bare grillkjøtt og det eneste jeg stort sett liker å grille er hjemmelaga burgere, så den funker nok ikke helt for meg. hvordan liker dere kebaben deres?


forrige søndag hadde vi christmas dinner i leiligheten og det var.så.godt. vi (jess og adam og roise) lagde kylling, fordi vi kunne jo ikke steike en kalkun i mikrobølgeovnene vår. men det var så mye bedre fordi kalkun er egentlig ikke noe godt. jeg er egentlig ikke spesielt begeistra for kylling heller skal jeg være helt ærlig fordi kylling alltid er så forbanna tørt. og kalkun er 10 ganger tørrere. men det var fantastisk og kyllingen var ikke tørr i det hele tatt. og jeg fikk spise skinnet! (jeg synes skinnet på kyllingen (når krydret riktig) er det beste med hele kyllingen.)


luke ser ut som han gråter! han gjør ikke det altså.


tirsdag var det klart for christmas party @ the lcr.

jeg hadde på meg denne skjortesaken fra h&m.


og jess og paolo endte opp på gulvet. standard.


på onsdag dro jeg og luke til pedro's for å ha en romantisk aften for to.


der fant jeg ut at jeg ikke likte margaritas og at jeg elsker mojitos.



det mest tilfeldige jeg har vært borti skjedde også på pedro's. tirsdagen uka i forveien møtte jeg og luke to gutter. den ene sa at han var fra australia og at han var i norwich for å besøke fetteren sin (den andre gutten).  fyren hadde en ganske overbevisende australsk aksent (jeg vet ikke hva som er en god australsk aksent eller en dårlig en, men luke tvilte ikke). vi hadde vært inne i the lcr i kanskje et kvarter og betalt 4 pund for å komme inn, og så møter vi disse gutta og de spør om vi vil være med på byen med de fordi de skulle til kartell og vi hadde aldri vært på kartell og vi hadde veldig lyst til å dra dit. og vi hadde det veldig artig og hang med disse gutta stort sett hele kvelden. så sitter vi på pedro's og så kommer servitøren bort og så viser det seg at det er han duden som sa at han var fra australia. først var jeg bare: eeh, jobber du her? og skjønte ikke helt greia fordi jeg trodde at han bare var på besøk i england. så kommer han bort etter en stund og sa: eehm... forrige tirsdag sa jeg til alle at jeg var fra australia. men jeg er ikke det altså. jeg kommer fra norwich. det var lattis. og tidenes mindfuck. you can't trust anyone anymore...



og dette er fra fredagmorgen da jeg satt på bussen og venta på å dra til heathrow.

ja, jeg er hjemme i norge igjen. and it feels good. bortsett fra at det er kaldt og isete. but i'll live.

No comments: