Tuesday 6 December 2011

bare fordi jeg gjør alt annet enn å skrive essay

outfits and whatnot...

heia.

dette smykket kjøpte jeg i amsterdam og jeg er så fornøyd fordi det er så kult. kjøpte det selvfølgelig på h&m for man drar da ikke til utlandet for å dra på andre butikker enn dem man allerede har der man bor! hørt noe slikt?

jeg gikk hjem fra bella's her om dagen etter vår nerdedate (hun har mummikopper og er derfor helten min!). jeg elsker at det forstatt er høst her. håper snøen aldri kommer. kaldt kan det godt være, men snø orker jeg ikke!

dette hadde jeg på meg tidligere idag. kjole fra ark og genser fra h&m.

og tidligere idag var jeg og hentet denne på postrommet. ER DEN IKKE KUL?

hello bitches. toppen er fra youreyeslie som er en helt fantastisk nettbutikk. de selger klær med space-prints! jeg har allerede en annen topp derifra men den får dere se en annen gang.


og lilla neggellakk. elsker neggellakken (er dette riktig? tre doble konsonanter i ett ord?) fra h&m. varer lenge, tørker fort og enkel å påføre.

2 comments:

Tone said...

Neglelakk. (Måtte jo være meg som kommenterte den...)

bare karina said...

takk for det, tuna! redder meg ut av grammatiske kriser nok en gang <3