Thursday 27 April 2017

Screenshots fra den siste tida

Føler blogging er et eneste stort prosjekt i narsissisme. Vi sier vi blogger for å dele av oss selv til folket. Men innebærer ikke egentlig det å vise andre hvor kule vi tror vi er? Uansett. Sandra Beijer har en ganske kul serie på sin blogg hvor hun viser leserne sine ulike screenshots hun har tatt den siste tida. Jeg liker å se hva andre luker rundt med på nettet, og da spesielt folk jeg synes er kule. For noen uker siden fikk jeg en ny telefon, noe som innebærte mye mer plass, som igjen innebærte enda flere screenshots. Så, se så kul jeg tror jeg er da!






















Fikk dette bildet på snapchat en gang for en stund siden. 12 mars ifølge telefonen min. Husker ikke hvem jeg fikk det av men jeg husker at jeg tenkte "Norge <3"


Fikk også dette bildet av en skatt fra veldig lenge siden med meg, to søskenbarn og bruttern. Legg merke til meg som er kledd helt motsatt av gutta. Føler det betyr noe. Jeg hadde også rødt hår.




To ting fra Moomin sine nettsider jeg falt pladask for. Shopen deres kommer opp på facebookfeeden min daglig og etter intens markedsføring fikk de overtalt meg til å screenshotte disse. Har ikke kjøpt de enda, men. En dag. Snart.


Min gode venn Sandra fikk seg hund for ikke så lenge siden og SE PÅ HUN DAAAAAA. Dør.



I den siste tiden har jeg sett masse på Star Wars, ville gi sagaen en ny sjanse, og da jeg innså at Star Wars er noe man bør ta med hvertfall to klyper salt ble jeg konvertert. Så fant jeg denne twitter-kontoen og har ledd siden.


JEG HAR VERDENS SØTESTE FORELDRE <333


Hvis du ikke har sett Rick & Morty, vær så snill gjør det nå. Har fort blitt en av mine favorittserier.



Befant meg på Marks & Spener sine nettsider her om dagen (av alle plasser) og jeg trenger disse to plaggene i livet mitt. Så mye farger. Så mye sommer.

No comments: