Wednesday 19 April 2017

Ønskeliste for sommeren del 1

Det har vært en lang vinter, folkens. Kanskje den lengste i mitt liv. Forrige helg var det over 20 grader her i Norwich og den lille smaken av sommeren gjorde at jeg nesten gråt av glede. Enda vondere er det selvfølgelig når du tror at våren har kommet så viser det seg at nei det var bare værgudene som ville være litt ekstra sadistisk og heller gi deg 10 grader og overskyet i to uker, men la oss ikke dvele ved detaljene! Jeg kan ikke vente til denne sommeren begynner. Vi skal flytte tilbake til Norge, jeg skal tilbake å jobbe hos verdens koseligste arbeidsplass, dra masse på hytta, henge med verdens beste jenter og kanskje en liten tur utenlands. Sommerfugler i magen har jeg. Og det er jo veldig passende. Derfor tenkte jeg å slenge med de største ønskene jeg har for sommergarderoben denne sommeren. Enjoy!

Jeansjakke

Har vært på utkikk etter ei jeansjakke en stund nå. Vil at den skal være lys og romslig, ideelt, men jeg liker også den mørke fra asos. Vet ikke om jeg har en indre punker i meg (vi har vel alle det?), men føler hun ville kommet fram hvis jeg kjøpte den jakka. På instagrammen til wishwishwish kom jeg også over denne jakka fra freepeople og kanskje er den litt "out there" og hippie, men jeg elsker virkelig mønsteret.


Fra Monki






Fra Asos



Fra Free People




Kjole

Jeg liker å holde kjolevalget enkelt om sommeren og går for monokromt; litt pastell, litt svart (ofc) og oliven og en hvit skjorteformet. Har også slengt med en "litt" mønstret kjole. Vet egentlig helt hva jeg synes om fargen, men jeg elsker formen. 

Fra Asos
Fra Asos


Fra Asos

Fra Nobody's Child

Fra Monki





No comments: