Monday 21 November 2011

say hello to foley + corinna

forrige uke skrev jeg om hvor mye jeg trengte en ny veske. jeg tilbrakte usunt mye tid på net-a-porter og sikla over en miu miu-veske til snaue 7000 kr. jeg vurderte seriøst å kjøpe en. det var før jeg hadde en ganske nøktern samtale med mamma og pappa. haha. trynet til pappa på skype når jeg fortalte hva den kosta... hoho, priceless. men uansett, ny veske måtte jeg ha. og jeg var egentlig ikke interessert i å kjøpe noe billiggreier fra topshop. så derfor fikk det bli denne. fra foley + corinna (fant den på shopbop). og jeg er så fornøyd. bestilte den på torsdag og teknisk sett kom den på lørdag, men pga postrommet på campus (hvor vi henter all posten vår) er stengt i helgene måtte jeg hente den idag. det jeg liker med den er hvor allsidig den er. kan bruke den som skoleveske, hvis jeg skal shoppe eller ut på byen. sånt er viktig.









No comments: