Tuesday 3 January 2012

nyttårsaften

på nyttårsaften pusset jeg støv av vakre lanvin og brukte min nye knallrosa leppestift. bilde i speilet inne på et tomt wc på mocca er mer eller mindre obligatorisk. 

jeg og silje hadde ikke billett så vi syntes det var en god idé å komme et par timer for tidlig slik at vi (les:jeg) kunne bruke flere hundre kroner på overprisete drinker og fortsatt ikke bli like dritings som min relativt tynne lommebok dagen etter skulle tilsi. 

senere var det avgårde på et altfor gøy nach bestående av dansing, dialektprat, grandiosa og latter. jeg har aldri egentlig vært noen stor fan av nyttårsaften, men denne gangen har jeg varmet litt mer opp for tanken. men skal jeg være helt ærlig med meg selv så er ikke nyttårsaften spektakulært annerledes enn andre kvelder ute i kristiansund. sånn helt ærlig. 

No comments: