Sunday 22 January 2012

januar

den siste uka har vært over gjennomsnittet opptatt med en rekke utganger, besøk fra norge og generelt det å være tilbake i norwich. det er så mye å ta stilling til nå som man først er tilbake. for det første er det spørsmålet om hus til høsten og hvem man skal bo med og slikt. jeg gleder meg så sinnsykt til å flytte inn i hus til høsten. vaskemaskin og stor seng og bare det å komme litt bort fra campus. plass i kjøleskapet. slike hverdagsting folk tar for gitt men som jeg faktisk ser på som en ren og skjær luksus. bare det å flytte inn i et tradisjonelt, trangt og lite engelsk murhus skal bli fantastisk. dessuten opplever jeg at jeg har blitt så sykt klengete. det blir aldri nok kos. samtidig syns jeg synd på gubben fordi selv om jeg kan være verdens beste person om dagene forvandles jeg til et monster om nettene. det er et hav mellom våre døgnrytmer og hvis jeg ikke får nok søvn blir jeg gretten og ikke veldig enkel å ha med å gjøre. jeg velger å skylde på 70cm-senga vi deler hver natt og ville blitt veldig glad om noen kunne sendt meg en luftmadrass i posten. dessuten var vidar her i helga. norwich var et lite mellomstopp før han tar turen videre til sør-amerika imorgen! vi tok oss en tur inn til sentrum igår og jeg oppdaga så mye mer av norwich enn hva jeg har gjort tidligere. elsker virkelig denne byen. har så mye å by på.

fant denne papirsakhuset i the book hive (beste bokhandelen jeg har vært i) og kunne godt tenkt meg en slik en.

No comments: