Sunday 29 January 2012

buy her tonight she's still shining

igår var jeg ute med jentene. vi begynte med å drikke på kjøkkenet, snakket om livet, universet, hvordan internett funker og slike generelle saker. vi hadde i utgangspunktet tenkt oss inn til byen på en eller annen bar, men det ble ganske sent for vi kom oss noen vei, så alt ville vært stappfullt uansett. så vi bestemte oss for å dra på the lcr (studentklubben for dere som måtte lure). der dansa vi masse masse, drakk jaegerbombs og hadde generelt en veldig veldig fin kveld. dagen idag har blitt brukt til å være sykesøster for en syk gubbe (seriøst, fyren tror han er døende. hva skjer med at gutter blir så store pingler når de er syke??), en del lesing i min viktorianske murstein, lana del reys nye album og litt filmtitting. på torsdag var jeg og chess på kino for å se the girl with the dragon tattoo og jeg føler meg litt skitten ettersom jeg alltid sa når de svenske filmene gikk på kino at jeg ville vente med å se dem sånn at jeg kunne lese bøkene først. har ikke lest krim på ei god stund, men har nå begynt på førsteboka. jeg MÅ vite hva som skjer videre. nå skal jeg og gubben bestille litt mat og nyte livet. ha en fin søndagskveld, dere!

No comments: