Saturday 28 December 2013

ting man kan gjøre i romjula hvis man har fått jula opp til halsen

- se freaky friday. jeg vet ikke med dere, men jeg elsker lindsay lohan. da jeg var lita var foreldrefellen favorittfilmen min (noe den fortsatt også er, forsåvidt) og i tenårene var mean girls og freaky friday to av mine grunnpillarer. jeg driter litt i hvordan lindsay lohan har endt opp, jeg tror hun er på rett kjøl og jeg kommer alltid til å elske henne. og jamie lee curtis spiller i freaky friday og vi vet jo alle at hun er badass.



- hør på stevie nicks. men det skal man jo alltid. edge of seventeen og wild heart er en bra plass å begynne.




- spis sushi. jeg tror ikke julemat er helt greia for meg. jeg elsker jo fet mat (burger og fries og smelta ost HELLOW), men julemat blir ei litt anna røre føler jeg. derfor er det godt med noen avbrekk av og til. keeps me sane.

- begynn med yoga. til neste år har jeg store ambisjoner om å begynne å trene. pilates og yoga har jeg lyst å gjøre. og jeg har egentlig litt lyst å begynne å jogge. men jeg føler jeg bør ta det ett steg om gangen, og yoga virker som et greit sted å begynne.


god jul! stay sane. 

No comments: