Saturday 23 March 2013

ting som er fint for tida

det har vært kanskje i overkant mye syting på bloggen den siste tiden, men jeg trenger å få ting ut av systemet og skriving er for meg den beste terapien, så sånn er det med den saken egentlig. men siden de fleste bloggere er forkjempere for alt det "fine" med livet, å fokusere mest på det, så tenkte jeg å slenge meg på den vogna. for idag hvertfall. så hva er fint for tida?

daughter har endelig sluppet debutalbumet sitt. jeg har hørt på candles i flere måneder og dette har jeg gledet meg til! finnes på spotify. the strokes har også sluppet sitt femte album, comedown machine, men det albumet finnes dessverre ikke på spotify enda, så jeg får bare vente!







hjertet mitt knuste i tusen biter da jeg fant ut at veronica mars, en av mine favorittserier of all time, en av mine favorittkarkterer på tv og den første serien jeg ulovlig lasta ned, ble cancelled. det skjedde for sånn... 6 år siden? og hjertet mitt har ikke vært det samme siden. MEN. MEN. nå har de samla inn nesten $4mill og en film er in the works! noe som betyr at jeg får mer magi av det dere ser ovenfor. jeg er en happy camper, dere.

foto: min instagram

for ei uke siden vant jeg min første budrunde på ebay! £5.99 kosta denne lekkerbisken. så nå kan jeg se glamorøs ut, samtidig som jeg har masse masse swag i tillegg. win win win. 

imorgen stikker jeg og gubben til norge for å feire påske på hytta og vi blir der i litt over ei uke. påske er min favoritthøytid og ifjor var jeg jo i england på denne tiden noe som var ukult. jeg må ha påske i norge. og jeg gleder meg gleder meg masse masse masse! 


foto: weheartit

og om to uker stikker jeg og gubben avgårde igjen. til tenerife! sammen med foreldrene hans. for å slikke sol i ei uke og bade i havet (jeg har ikke ord for hvor mye dette gleder meg), drikke øl på stranda, spise ut hver kveld og for å bare være i VARMEN. idag snør det her i norwich og jeg gråter litt på innsiden, men snart snart snart er det verdt det for snart er vi her! 

No comments: