Thursday 21 March 2013

fuck it i'm leaving

jeg nærmer meg slutten på det andre året mitt her i england. påskeferien er rett rundt hjørnet, fulgt av to innleveringer og en eksamen (ja, jeg har bare en eksamen. 20 mai. suck on that suckers.) tiden går så fort at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg og før jeg vet ordet av det er jeg ferdig med tredjeåret og voksenlivet står for tur. tanken gjør meg mildt sagt depressiv. jeg er ikke klar for å bli voksen enda. for å skaffe meg jobb og jobbe resten av livet. i det siste har jeg vært ganske besatt av tanken på å reise. se verden. det er så mye jeg vil se. øverst på lista står en roadtrip til statene. en endeløs vei som strekker seg ut foran deg, dinerfood, new york, chicago, san franscisco, new orleans, seattle, småbyer, billig øl, motellrom (helst som de i supernatural), grand canyon, veier som går gjennom skoger, gjennom ørkener, sitte timesvis i bil, rasteplasser. ja. den type ting. jeg trenger det.





\



bildene er hentet fra weheartit

hvor vil dere reise?

3 comments:

Unknown said...

FIJIIII!!!

Kathleen said...

Du trenger

Kathleen said...

Elsker Grand Canyon og hele Wild wild west egentlig, Arizona <3 <3 Jeg kunne godt tenke meg å ta en roadtrip i USA igjen. Og enda en gang til. Weee! Bortsett fra det har jeg veldig lyst til å dra til Istanbul, gjerne med Orientekspressen. Og selvfølgelig til Antarktis, det er min ultimate drøm.

Jeg synes ikke voksenlivet høres så verst ut, men det er kanskje fordi jeg har levd så mange rotete veldig u-voksne år, slik at jeg er blitt lei av det.