Friday 11 January 2013

ting jeg liker for tida

- barn som snakker til seg selv i speilet. har fulgt denne bloggen en stund nå og denne videoen er hysterisk.

- gode indiefilmer. her om dagen så jeg safety not guaranteed og etterpå satt jeg igjen med en skikkelig god følelse. og aubrey plaza (parks & rec) og jake johnson (new girl) er jo med, så det er ingen grunn til å ikke se denne filmen!



- pubfood. når jeg først spiser ute så synes jeg det er mye bedre å spise på en pub enn en vanlig restaurant. spesielt her i norwich. det er så utrolig mange koselige barer og puber her, og mange av dem serverer utrolig god mat! igår spiste jeg et fat med masse deilig tapas for 80 kr. what do you give me?


- africa. dette er david attenboroughs nye program som de har begynt å vise på bbc1. har du sett planet earth og frozen planet er denne serien definitivt noe for deg. jorda er jo et fantastisk sted og det knuser hjertet mitt at vi ikke tar bedre vare på denne planeten. 



-den fjortende og siste boka i wheel of time-serien, a memory for a light, har endelig kommet ut. at denne fantastiske reisen nå skal ta slutt er litt uvirkelig å tenke på. jeg har enda ikke fått satt kloa i boka, fordi jeg håpet å kunne få kjøpe den kindle-style. men kindle-utgaven kommer ikke ut før i april...

- californication. er akkurat ferdig med å se hele serien og på søndag begynner sesong seks.


- award season! vakre kjoler så langt øyet kan se. på søndag skal vi se golden globes for da skal amy poehler og tina fey hoste hele greia og det kan man absolutt ikke gå glipp av!


- til slutt: kjærligheten. alltid kjærligheten.

fortell meg hva dere liker for tida, da!

2 comments:

Sophie said...

Hi! Kan du anbefale noen gode puber og barer? (Utenom the Bell :P) :))

bare karina said...

Frank's, The Langtry, The Bicycle Shop, The Bird Cage