Monday 3 December 2012

my mind right now

god tredje desember alle sammen! jeg, personlig, kan fortsatt ikke fatte at det er bare litt over to uker til det er jul. hvor ble tiden av? skolearbeidet går treigt fremover, men jeg er i rute. nå tar jeg meg ei pause og sikler over ting på internett.

blir aldri lei av denne kombinasjonen. trenger en perfekt maroongenser. har bare en cardigan for øyeblikket, og jeg føler meg egentlig alltid som en bestefar når jeg bruker cardiganer...

den kjolen minner meg om den jeg kjøpte på vintage fair i mai. den kjolen vil jeg bruke i jula!

det håret... seriøst. jeg skal til frisøren før jul, kanskje jeg skal vise henne dette bildet?

den fargen! åh, seriøst. har drømmer om den hårfargen der. ville vært så fint og bare hatt sånn hårfarge en kveld eller ei helg. 

jeg har bare en denimskjorte, dessverre, men jeg skulle gjerne fylt på samlingen. jeg elsker denne fargen. 

dere aner ikke hvor mye jeg griner etter peis for øyeblikket. når jeg og luke begynner å se på hus/leilighet skal peis være med, hvis ikke...

blir aldri lei av boyfriendjeans. og de skoa!

drømmen min. 

jeg elsker minimalistisk ørepynt! jeg skal kanskje ikke snakke med tanke på at jeg nettopp bestilte hjem et par særdeles overdådige øredobber. men disse er så fin til hverdags. 

always on my mind, never actually not on my mind. 

føles ut som jeg har tatt syre etter jeg har sett på dette bildet. men jeg har så sykt lyst på den genseren der. 

fine lys! åh, jeg trenger det i livet mitt. ja, det ønsker jeg meg til jul. fine lys. write it down, bitches. 

drømmehus-tag. det skader aldri å inkludere et par bilder av hvordan du ville drømmehuset ditt skal se ut. sparer deg for masse research når dagen først kommer! 

alle bildene er hentet fra denne tumblr-bloggen: dirtyglam.tumblr.com

No comments: