Monday 1 October 2012

sugar bun

Var innom Primark forrige uke av en eller annen grunn. Jeg er aldri innom Primark og hater personlig hele greia, men det er greit for ting som sokker og boksere. Men jeg var altså der og fikk endelig kjøpt meg en sugar bun. Jeg elsker å gå med bun, men jeg får de aldri til som jeg vil, de blir alltid feil og det gjør meg veldig trist. Men med denne så får jeg den perfekte bun(en?) hver gang jeg måtte ønske det. Noe som er befriende. Det er så smart for frisyrenoobs som meg.



Jeg var også hos frisøren på lørdag for some much needed bleach. Var der i fem(!) timer. Men det gikk greit fordi frisøren min var så søt og hyggelig og vi prata og lo som om vi var barndomsvenner. Har jeg endelig funnet The One frisør? Kanskje. Håper det. Ble veldig fornøyd og håret mitt er nå veldig mye lysere. Det er slitt og jævlig da, men det er ikkenoe litt TLC kan få ordning på. Vi kommer oss gjennom det meste, jeg og håret mitt. 

No comments: