Tuesday 9 October 2012

Birthday week

Det har vært en lang dag, men når man venter på pakke på døra fra kjæreste Norge er det alltids verdt det. Jeg har virkelig verdens beste mamma. Får ikke sagt det nok. Hun er utrolig og jeg skulle ønske alle hadde min mamma i livene sine.

Det som i utgangspunktet begynte som "plis, send kaviar og knekkebrød" utvikla seg etterhvert til å bli en storstilt aksjon som til slutt endte opp å komme på døra mi, to dager før bursdagen min, med altfor mange godbiter oppi. Blantannet denne jakkegenseren. Den er så fin og passer perfekt til garderoben min. Gleder meg sånn til å bruke den! 

Foreldrene og besteforeldrene til Luke er også i Norwich. Luke ble med dem tidligere idag for å dra videre inn i Norfolk. Skulle gjerne vært med, men ettersom de planla å overnatte, var det vanskelig med tanke på min tidlige start imorgen. Veldig synd. Men de hadde også med seg bursdagsgaver. Champagne og en pakke jeg ikke har åpna enda. Ser dere hva det er? Et friggin' romskip! Fra Lush. Jeg vet ikke om de er klar over min besettelse av anything related to space, men dette gjorde meg utrolig glad. Fint å tenke på at man blir likt av svigers, synes jeg. Silje sendte meg også et kort i posten som kom idag! Åh, jeg har så fine venner som tenker på meg. Blir så glad.

Orion nebula er endelig oppe på veggen. Rommet mitt er endelig ferdig tror jeg, så dere skal få se bilder av det så snart jeg rydder litt. 

Mamma sendte meg også ikke bare en ikke bare to men hele TRE kopper som jeg ønska meg. Hjelpes. Den lille skåla kjøpte jeg forrige uke etter jeg hadde vært hos frisøren. En fin liten familie.



HOLY MACARONI. Etter å ha jobba på sykehjem fant jeg igjen min kjærlighet for kaviar. Jeg ELSKER kaviar. Men de har det dessverre ikke i England, så jeg måtte få mamma til å sende litt. Og om hun infridde. Hele fire tuber. Jeg skal leve på kaviar framover. Og kjære leverposteien som jeg alltid har vært så glad i. Jeg er ikke stor på ovnsbakt leverpostei, jeg er litt barnsligere i smaksløkene. Og masse knekkebrød. Knekkebrød så langt øyet kan se. Veldig bortkastet at jeg kjøpte det brødet igår da... Og bernaisesaus. Det har de ikke helt fått med seg her. Jeg har sett det noen plasser, men de har det som oftest ikke i butikken. Og det er ikke akseptabelt. Nå skal jeg lage Eggs Benedict!

For noen uker siden bestilte jeg også Carnivale på DVD, men var så dum å bestille den til Norge. Så den måtte mamma sende tilbake. Pytt pytt. Så det får bli det jeg skal gjøre resten av kvelden, samt å drikke 7up  ut av min nye kopp. 

Ha en flott kveld!

No comments: