Monday 22 October 2012

Dag 4: Tilværelsen

Denne skulle egentlig være "Noe du gruer deg til", men jeg har egentlig ingenting jeg gruer meg til, ikke på en skala der det tar fra meg nattesøvnen eller gjør meg teit og irritabel. Så derfor kan jeg heller skrive litt om tilværelsen.

I helga feira jeg og Luke 1årsdag. Vi vet egentlig ikke når vi ble sammen, så vi ble enige om en dato. 19 oktober. Ganske magisk med tanke på at det også skulle være dagen for Communitys sesongstart. Men som med Communitys sesongstart så gikk ikke alt etter planen. Derfor måtte vi utsette feiringen, men det gjorde ingenting. På lørdag tok vi turen innom Captain America's Hamburger Heaven hvor vi spiste hver vår cheeseburger og drakk et par øl. Vi prøvde å utvikle en liten drikkelek over hvem som kunne gjette sangene som ble spilt, men det gikk fort opp for oss at selv om vi kjente til sangene så var det dermed ikke sagt at vi visste hvem som spilte den eller hva sangene het for den del. Vi tusla hjem i regnet i titiden og plana var å kjøpe rikelig mengder med alkohol. Tesco'n på hjørnet var stengt så vi måtte ta i bruk den lille butikken på Earlham Road vi hadde brukt før da vi innså at de fleste butikkene var stengt. Og den skuffet ikke. 500 ml bokser fikk vi også (det er vanlig med 440 ml her). Så tusla vi videre hjem til 124b og spilte Twin Peaks drikkelek. Og som vi kosa oss. Var oppe til fem og sovna momentant da hodet traff puta. I hele går så vi politisk satire i form av den britiske komiserien The Thick Of It og jeg kan trygt si at jeg har fått en ny yndlingsserie. Idag er det mandag men fortsatt helg for meg. Jeg drikker appelsinjuice og hoster og veksler mellom bloglovin og Gulliver's Travels. Jeg har endelig vaska håret og idag er fokuset mitt kun på å bli frisk! Jeg er så lei av å våkne tidlig på morgenen fordi det føles ut som om noen sitter på brystet mitt.

No comments: