Thursday 31 May 2012

Prometheus has landed.

Det er egentlig bare en film jeg har gledet meg til å se i år og det er Prometheus. Jeg har ikke sett mange Ridley Scott-filmer, men jeg gulpa ned Alien her om dagen helt alene (aldri gjør det, det er veldig skummelt) og det fikk meg til å tenke at jeg gleder meg skikkelig skikkelig til Prometheus. Jeg er kanskje ikke den største sci-fi-leseren, men jeg ELSKER sci-fi-filmer. Men da helst av den nyere sorten fordi jeg må ha en stor dose CGI for å tilfredsstille nerden i meg. Jeg er ikke veldig flink til å gjøre ting alene. Jeg er ganske... retardert på den måten, men denne gangen tror jeg at jeg faktisk på ta turen ALENE på kino for å se denne. Luke nekter å bli med. Fyren likte ikke den siste Star Trek-filmen engang. Håpløst.




*siklesiklesikle*

No comments: