Friday 3 February 2012

a very classy nasty gal

jeg vet ikke hvorfor jeg syns denne kjolen er så fantastisk stilig ettersom fargen er ganske så stygg, men den er så stygg at den blir fin. dessuten liker jeg de oppkuttede lagene i kjolen. 


den perfekte sommerkjolen. sommerbryllup. festival. sommerfest. den type greie. elsker fargen. 


jeg føler bare at jeg har et stort behov for en rød vintageinspirert hollywoodkjole i klesskapet mitt. 


en enkel sort topp som ser helt nydelig ut bakfra. løs og ledig i et herlig stoff. 


fargen er kanskje litt drøy, men jeg synes jeg trenger mer farge i klesskapet mitt. mer knæsj. dessuten ser denne så utrolig herlig ut å ha på seg. 

hvorfor finner man alltid så masse klær når man egentlig ikke har penger? 

alle plaggene er fra nastygal.

No comments: