Thursday 2 February 2012

liste



hvor gammel er du om fem år? 25! iiiik.

hvem var du med i minst 2 timer idag? luke.

hvor lang er du? ifølge passet mitt er jeg 1,70. tror ikke jeg har vokst så mye siden 2009.

hva var den forrige filmen du så? idag begynte jeg på a dangerous method men jeg orka ikke, og jeg og luke begynte å se the secretary igår men vi så den ikke ferdig, så den siste filmen jeg så må vel bli the four lions som er en komedie om fire idiotiske selvmordsbombere.

hvem ringte du sist? luke.

hvem ringte deg sist? luke.

hva stod det på den forrige sms'en du fikk? "blue bar :) xx"

foretrekker du å ringe eller sende sms? det avhenger egentlig helt på hvem jeg snakker med. hvis det er nære og kjære foretrekker jeg egentlig å ringe, mindre tungvint og slikt. men jeg hater å snakke i telefon med fremmede. eller hvertfall å ringe til fremmede.

er foreldrene dine gifte eller skilte? gifte.

når så du mamman din sist? 12. januar, kvelden før jeg dro tilbake til england.

hvilken farge har du på øynene? mørke mørke mørke blå. luke påstår de er grå, men de er bare veldig mørke.

når våkna du idag? åttetida ellerno. av og til kan det være frustrerende å ha en kjæreste med så fucka døgnrytme.

hva er din favorittjulesang? chris rea- driving home for christmas!

hva er din favorittplass? senga mi, hytta, på ei strand en eller annen plass i et varmt strøk, oxford, barcelona og nå norwich!

hvilken plass liker du minst? flyplasser helt alene.

hva tror du du er om 10 år? det er helt umulig å si. forhåpentligvis har jeg en god jobb, er omringet av fine folk og kanskje noen barn, bor en fin plass, er forelska og lykkelig og driver med noe som er skriverelatert. kanskje i england. kanskje i norge. kanskje et helt annet sted. kanskje.

hva skremte deg mest om natta som liten? hm...jeg aner ikke.

hva fikk deg til å le harderst senest? luke dro meg inntil seg på en teatralsk måte jeg fant uhyre underholdende. også, denne.




hvor stor er senga di? vel, teknisk sett er det tre senger i livet mitt akkurat nå. eller, egentlig ikke. men ja. den hjemme er 1,20. den jeg har på rommet er 70 cm hvis ikke mindre. og luftmadrassen vi sover på er... 1,20?

har du stasjonær eller bærbar maskin? bærbar. hvem i denne tidsalder har stasjonær bortsett fra ubergeeks? jeg må si jeg savner min gamle stasjonære. den var blå og jeg spilte altfor mye sims på den.

sover du med eller uten klær? uten.

hvor mange puter sover du med i senga? to.

hvor mange land har du bodd i? to!

hvor har du bodd? kristiansund, darbu og norwich.

liker du sko, sokker eller barfot? barfot så lenge jeg ikke fryser. ullsukker hvis jeg må velge sokker. men helst strømpebukse.

er du sosial? jeg kan hvis jeg vil. men folk kan være så irriterende. så lenge jeg er samme med de rette folka. men jeg trives også veldig godt i mitt eget selskap.



hva er din favorittis? lion og lollipop i kuleis. SÅ SINNSYKT DIIIIGGG.

hva er din favorittdessert? alt i sjokoladekakeform. og vaniljeis.

liker du kinamat? JA. hong kong garden i kristiansund.

liker du kaffe? nei. jeg har prøvd, men det går ikke. jeg er et temenneske. liker lukten av kaffe, da.

hva drikker du til frokost? frokost er et måltid jeg ikke spiser lenger. men hvis man regner frokost som det første man spiser i løpet av en dag må det vel bli grønn te. men det er det eneste jeg drikker uansett. bortsett fra safta til luke og carlsberg export. og den ene gangen in a blue moon hvor jeg kjøper juice.

sover du på en spesiell måte? hvis jeg sover på høyresiden f.eks må jeg alltid ha venstrefoten opp og høyrefoten strak. hvis det gir mening? med venstrekneet nesten oppunder haka. eller, ikke så høyt oppe men dere forstår forhåpentligvis hva jeg mener.

kan du spille poker? nei.

liker du å kose? JA, får ikke nok.

er du et avhengihetsmenneske? nei, absolutt ikke.

kjenner du noen med samme bursdag som deg? ja.

vil du ha barn? ja. en dag det føles riktig og men den rette personen.



kan du noen andre språk enn norsk? engelsk og jeg liker å tro at jeg snakker svensk så å si flytende. nå skal jeg slutte å lyve på meg at jeg kan litt fransk, for sannheten er at jeg kan mindre enn litt fransk. seks år med fransk var helt bortkastet om du spør meg.

har du noen gang vært i en ambulanse? nei.

foretrekker du havet eller basseng? ÅH, havet. jeg elsker havet. nesten like mye som jeg elsker verdensrommet. jeg skulle bodd i havet.

hva bruker du helst penger på? bøker, alkohol og klær.

eier du dyre smykker? til bursdagen min fikk jeg en ring fra pandora og et armbånd fra bjørg av mamma. relativt pricy liker jeg å tro?

hva er ditt favorittprogram på tv? haha. dere vet når man blir sammen med noen så får man liksom program man ser på sammen? type ekstrem oppussing. jeg og luke har blitt hekta på masterchef uk. det er helt fantastisk. og vi bruker å ha drikkeleker til toddlers and tiaras (SE DET! DET ER HELT SYKT I HODET! og veldig underholdende.) jeg ser også litt på tabatha's salon make-over, fordi jeg er hekta på alt som er hårrerlatert nesten. kanskje det er frisør jeg skulle blitt? bortsett fra det må jeg få med meg parks & recreation og vampire diaries. jeg gleder meg til game of thrones begynner 1.april og true blood i sommer. jeg har nettopp begynt og sett house igjen, og jeg ser the office og modern family ganske så sporadisk.

kan du rulle med tunga? ja.

hvem er den mest morsomme personen du kjenner? sandra, luke og julie grønn.

sover du med kosedyr? nei, det er en ting jeg aldri har gjort.

hva har du som ringelyd? noe htc-greier. i'm not that fussed, to be honest.

har du klesplagg fra da du var liten? ja. en del kåper og den første bunaden min. tror det fins en del klær på hytta også.

hva er det nærmeste røde du har rundt deg? håndduken og morgenkåpa mi som ligger oppå hverandre.

flAørter du mye? nå flørter jeg bare med luke. jeg vet ikke om jeg var en overambisiøs flørter når jeg var singel heller. likte vel bare å tro at jeg var full og sosial.

kan du bytte olje på bilen? don't be daft.

har du noengang fått en fartsbot? nei.

hva var den forrige boka du leste? all my friends are superheroes av andrew kaufman. den var veldig søt og veldig kul. takk, vidar, for at du la den igjen!

leser du avisa? jeg leser vg på nett og avogtil tk på nett men den er så latterlig dårlig at jeg ikke orker. jeg leser også the guardian og the independent.

abonnerer du på noe magasin? nei, det skjønner jeg egentlig ikke vitsen med.

danser du i bilen? av og til, kanskje?

hvilken radiostasjon hørte du på senest? hva det nå var som stod på på kjøkkenet. enten radio 1 eller radio norwich.

hva var det siste du skrev ned på et papir? haggis. jeg og luke løste kryssordet i studentavisa.

når var siste gang du var i kirka? det husker jeg faktisk ikke. sommeren 2010 blir det vel. bryllupet til søskenbarnet mitt.

er du lykkelig? JA.

1 comment:

Anonymous said...

hahaha, herregud før en søt videoo! jeg vil ha en sånnen og takk for at du synes jeg er morsom <3