Friday 10 February 2012

marni for h&m



det er lenge siden jeg har sett fram til et h&m-samarbeid. eller nei, det er løgn. lanvin var jo ikke så lenge siden. men versace har jeg ikke så veldig mye til overs for. for mye gull, for mye saint tropez og alt ender egentlig opp med å se tacky ut. noe jeg ikke liker og noe jeg ikke forbinder med h&m. denne gangen derimot, denne gangen tror jeg det kommer til å bli spennende. marni for meg har alltid vært et merke med syke mønster, fantastiske sko og noe som minner om en a4-fasong (ikke at det er noe galt i det). marni er ikke et merke som nødvendigvis faller i god jord hos alle og derfor synes jeg det er modig av h&m å satse på det obskure italienske motehuset. om jeg kommer til å investere i noe, får tiden vise, men ta meg en titt skal jeg definitivt.

2 comments:

Kathleen said...

jeg vet allerede at jeg vil ha den badedrakten med frynser. og kanskje skoene hvis jeg har råd.

bare karina said...

skoene har jeg veldig lyst på. jeg så også hun indiske skuespilleren fra slumdog millionaire, freida pinto(?) i en veldig fin kjole, så kanskje...