Friday 21 March 2014

11 spørsmål



om du bare fikk spise en ting til frokost hele livet hva skulle det være?
et ypperlig spørsmål nå som jeg stort sett hater alt jeg spiser til frokost. men la gå. erm... bagel med kremost og røykalaks. blir sjelden lei av den kombinasjonen altså.

reise jorda rundt med de samme folka resten av livet eller bo i samme hus til du dør?
bo i samme hus.

en ting du skulle ønske var sunn.
tilstanden til biene!






































regn fire dager i året eller aldri mer se et kirsebærtre?
aldri mer se et kirsebærtre. vi har hatt skikkelig fint vær her de siste dagene og uansett hvor jeg snur meg, selv bare i hagen vår, blir jeg lamslått av all naturen som omgir oss. det fins fine trær og planter enn kirsebærtrær her i livet spør du nå meg. og regn suger.

din favorittblogg?
umulig å bare velge en: niotillfem, un vélo, weight of the world, bleubird, love taza, the road is home.

den filmen du ser når du er hjemme alene og koker kakao og spiser knekkebrød eller kjøpepizza til middag. 
som om dette er sånn et rituale. la meg tenke: the departed, v for vendetta, pride & prejudice, lord of the rings, mean girls, reprise, the holiday, mulan.






























hva er det siste du gjør før du sovner?
jeg og luker pleier å kose litt før vi setter på en episode av noe, eller gjør noe hver for oss. hvor typ han ser noe han vil se på og jeg leser eller omvendt. eller begge deler. men prøver hvertfall å skru av lyset og si 'good night, see you in the morning.'

hvorfor er din beste venn din beste venn?
fordi hun er varm og god, gir verdens beste klemmer, verdens beste råd, er der alltid for meg og sørger for å lyse opp hverdagen!

største guilty pleasure?
amy poehler sa noe bra om dette begrepet og jeg står ved det: "I don't believe in guilty pleasures, I think you either watch something or you don't." enig! hvorfor skal vi alltids skjemmes så fryktelig for hva vi liker? og hvorfor skal noe dømmes for å være mindre verdig i motsetning til noe annet?










































leve et liv uten frukt eller aldri ha gardiner?
kan ikke tenke meg et liv uten frukt, men kan heller ikke tenke meg et liv uten gardiner. jeg er avhengig av å ha det mørkt når jeg sover. får vel henge opp ett pledd eller noe da? frukt 4 life.

om du fikk ha en ekstra kroppsdel, hvor skulle den være og hva skulle du brukt den til?
telles erogen sone som en kroppsdel? hvis ja, så vill jeg hatt en ekstra erogen sone.
































foto: tumblr. mjau.

No comments: