Wednesday 27 November 2013

TIPS!

det er sjeldent jeg legger ut bloggtips her som er mer enn et par beskjedne setninger og en link. nå går jeg litt lenger. et helt innlegg. da jeg gikk på folkehøgskole ble jeg kjent med mange utrolige folk fra norges land og strand. og disse utrolige folka hadde også naturligvis venner som jeg ble kjent med i løpet av året. kjersti er en sånn jente, venn av en venn. ikke bare er hun bestevenn med min bestevenn, johanne, hun er også ei sabla kul dame med bein i nesa og mot så det holder i massevis. ja, hun er kanskje en av de kuleste folka jeg kjenner. for kjersti har nemlig en drøm (en drøm hun er sååå nær å fullføre) og den drømmen er å starte café i nairobi, kenya. ja, kenya. KENYA. hvor sykt er ikke det? hun har uansett jobbet med dette prosjektet nesten like lenge som jeg har kjent henne og nå har hun endelig dratt nedover til nairbo for å fullføre drømmen. og hun har en blogg. selvfølgelig har hun en blogg.

themurmuration.net

sjekk den ut. hver gang jeg leser bloggen hennes og hver gang jeg snakker med kjersti så blir jeg fylt med sånn en varme og glede og en vilje til å gjøre noe. jeg skrev et innlegg om badass unge kvinner som drar ut i verden for å oppfylle drømmene sine og kjersti er en av de! jeg kjenner en sånnen badass. så sjekk ut bloggen hennes, etterlat en oppmuntrende kommentar, still spørsmål om det er noe du lurer på, så lenge du leser bloggen hennes.

ah, fantastiske mennesker som gir meg trua på menneskeheten når man tror alt håp er ute.

No comments: