Saturday 12 October 2013

tjueto

jeg bruker å si at bursdager ikke er så viktige. at de ikke er så viktige for meg. det er ikke så nøye hva muttern gir meg i gave og når svigers spør hva jeg ønsker meg til bursdagen min, nei, det har jeg hvertfall ikke peiling på. men så kom torsdagen. jeg hadde et møte på campus klokka 1230 med en forfatter/foreleser om han kunne tenke seg og overse bacheloroppgaven jeg skal skrive dette semesteret. jeg hadde våkna tidlig. full av angst og anger ettersom jeg egentlig skulle ha funnet ut av dette for lenge siden. jeg skulle ikke ha trengt og brydd meg om dette nå. det eneste jeg skulle ha fokusert på i uke 3 var å faktisk skrive den fordømte oppgaven. men jeg kjenner jo meg selv, og jeg vet at jeg kom til å utsette dette til bokstavelig talt den siste time. fredag var frist. jeg og luke beveger oss ut av huset, det blåser noe kraftig og det lukter høst i lufta, rått og vått, akkurat som høst skal lukte, og vi går mot campus. klokka 1300 er møtet ferdig og jeg har en bacheloroverseer. han likte ideen min og ville hjelpe meg dette semesteret. ord altså, kan ikke beskrive denne lykketilstanden. og med dette kunne bare helga begynne. på torsdag drakk vi et par pints på puben før vi dro hjem og chilla hele dagen, med harry potter og roommates. igår våkna vi sent og luke laga frokost til meg. høsten har kommet til norwich så tanken på å bevege seg ut av døra for et bedre måltid ble nedprioritert og isteden laga luke en skikkelig fantastisk middag til meg. åh, den mannen. resten av kvelden bestod av kos, litt mer harry potter og litt gears of war. idag derimot, fortsetter bursdagsfeiringen. foreldrene til luke kommer til norwich og de har leid ei lita hytte uti landsbygda for helga hvor vi skal bo. gleder meg så sykt. til lange turer og pubmat og mer kos. så ja, denne bursdagen er litt viktig.

1 comment:

juliejuliejulie said...

du er alltid viktig <3