Saturday 3 August 2013

ting og tang

- jeg hater brune plagg. they bring me down.

- om 9 dager får jeg lønn og selv om mesteparten skal settes av for betaling av leie til dette året klør det i fingrene etter å kjøpe en fin kjole eller en snasen badedrakt. jeg sitter på modcloth og drømmer meg bort.

- jeg har blitt hekta på the walking dead. jeg datt tidlig i sesong 2 men nå er jeg back on track. jeg hater hovedpersonen og syns han er en skikkelig dårlig skuespiller, men jeg elsker alle de andre. og jeg elsker zombier.

- mine to favorittblogger det siste året har vært rockstar diaries og bleubirdvintage . begge er familieblogger, men ikke la deg tro at det rasler i eggstokkene mine av den grunn.

- idag våkna jeg halv 3. jeg har vært underernært på søvn denne uka. den ene hellige fridagen min ble bombardert med fæle byggere som holder på å rive huset bytte planker og de begynner forferdelig tidlig.

- på torsdag hadde jeg besøk av fineste elisabeth og vi drakk øl og prata om skole og game of thrones.

- idag fikk jeg et loveletter i posten av kjæresten min. han hadde tegna meowth i en dress og alien fra toy story. han er så flink og jeg elsker han så mye.

- ikveld har jeg veldig lyst å bestille meg en pizza. jeg tror jeg gjør det.

No comments: