Thursday 29 November 2012

planning ahead

denne påska (føles rart å si det) reiser luke og jeg til varmere strøk. jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg. vi prater om det stort sett hver dag, hvor godt det skal bli med ei god og stor dobbelseng, spise ut hver dag, ligge på stranda, bade HELE tiden, drikke øl til alle døgnets tider. åh, ja, det skal bli fantastisk. så i noen uker nå har jeg vært rundt på det store interwebs og funnet et par kjoler jeg skulle ønske fulgte med meg i reiseveska. disse er fra free people og de er litt stive i prisen, noe som  betyr at det er max en kjole som kan bli med. åh, the choices. 

denne kjolen har jeg sett på ei god stund. ser bare så utrolig herlig og komfortabel ut. en perfekt sommerkjole på de dagene der du har bedre ting å gjøre enn å planlegge antrekk. 

denne er egentlig favoritten. jeg elsker fargen og stoffet er helt utrolig når du zoomer inn. solbrun hud, solbleika hår og denne fargen? a match made in heaven. 

dette kunne godt vært en brudekjole for min del. da tema er bohems/ørken/gypsy. så fin og enkel. 

jeg elsker mønstret. jeg er ikke veldig gypsy i stilen av meg, men jeg ville elsket og hatt denne i klesskapet mitt. 

åh, denne. jeg elsker rygger med skinndetaljer. har en lignende kjole fra nastygal, men jeg ELSKER maxikjoler så ville heller ikke takket nei til denne. 

hvilken liker du best?

No comments: