Tuesday 13 November 2012

Dag 8: Hva har du i sminkepungen din?


Sminke er ikke en stor greie for meg og jeg bruker stort sett den samme sminken enten om det så er til hverdag eller fest. Fram til bare noen uker siden brukte jeg kun pudderet mitt fra bareMinerals og litt mascara. I just can't be asked. Men så bestemte jeg meg for å prøve noe jeg ikke har brukt siden videregående. Foundation. I flytende form. Jeg kjøpte også likegodt en primer. Alle produktene jeg bruker på huden min har minst solfaktor 15. Selv om jeg ikke har sett sola på kanskje 1 mnd så synes jeg fortsatt det er viktig å beskytte seg mot den! Man vet aldri vettu. Mascaraen jeg bruker er Telescopic fra L'Oreal. På bildet ser dere også en leppestift. Jeg ville egentlig ha den mye mørkere, ikke sånn knæsjrød, men fargene på smashbox' hjemmeside lurte meg. Så what is a girl to do? Leppestift bruker jeg heller aldri. For glad i å kline, da skjønner dere... Men ja, foundation og primer er begge fra smashbox og de kosta begge en liten formue. Men de føles lett på huden og huden min har heller ikke reagert noe på de, så jeg er fornøyd! 

No comments: