Sunday 22 April 2012

"This is a local shop for local people. We want no trouble here!"



Jeg og Luke driver som kjent(?) alltid (som regel) med en eller annen form for drikkelek når vi først drikker. Planen er nesten alltid å dra ut, om det så er bare på puben eller på byen, men ender som oftest opp med å bare være inne og se store mengder tv-serier. Det hele begynte da vi først begynte å henge, da jeg introduserte han for Parks & Recreation. En fantastisk serie dere alle bør se. Noe som videre førte til sporadisk titting av Arrested Development. Masterchef og Toddlers & Tiaras. Twin Peaks i jula. Mer Arrested Development da jeg ble hekta og innså hvor bra serien var. Videre til Community, noe jeg ble hekta på fort som bare det. Enda en serie alle bør se. Den. Er. Så. Morsom. Og igår da vi satt med Grolschene våre og lurte på hva vi skulle se klarte han endelig å overtale meg til å se The League of Gentlemen. Det er en britisk kultserie. Hvis jeg skal sammenligne det med noe må det være The Julekalender og Twin Peaks. Selv om det er veldig morsomt, så er det fortsatt utrolig creepy. Type frysninger ned til tærne av ulike replikker og karakterer. But it's all good. Så ikveld er planen å lage en liten hule under pulten til Luke da det er meldt storm og gulpe ned en god del episoder. Ikke noe alkohol denne gangen dessverre, men noen ganger må man se noen serier edru simpelthen fordi de fortjener å bli sett av et sinn som ikke er påvirket av noe som helst. 

No comments: