Saturday 21 April 2012

This dance twists every muscle like burning rope

Da jeg var i Manchester i påska for å møte familien spiste jeg kanskje den beste pastaen jeg har spist i mitt liv! Jeg hadde ikke spist fisk på veldig veldig lenge og magen min skrek etter laks. Laks, pasta og hvitvinssaus viste seg å være utrolig godt. Da jeg skulle prøve det samme hjemme derimot, ble resultatet et litt annet. Og jeg vet egentlig ikke hvorfor. Kanskje fordi sausen ikke var hjemmelaget eller fordi jeg hadde i for mye eller fordi det var litt for mye laks, men hallo det går da ikke an å ha for mye laks. Jeg har 5 fileter i kjøleskapet. 

Disse kjøpte jeg i Manchester fordi vi skulle på fotballkamp og de eneste skoene jeg hadde med meg ville sett veldig rart ut med resten av klærne jeg tenkte å ha på meg. Nå går det opp for meg at jeg høres ut som verdens mest overfladiske person, men jeg har jo gått rundt og tenkt at jeg skulle kjøpe Converse lenge, det er bare mye enklere når noen andre betaler for dem. Det jeg elsker med Converse er at man ikke får gnagsår i dem. Åh, jeg husker mitt første par. Marineblå og så gått i stykker at det bare var fillene igjen til slutt. Det fikk bli svarte denne gangen. 

Jeg tror saltvannspray må være noe av det mest geniale som noen gang har blitt oppfunnet. Spesielt for folk som meg som har veldig slett hår man ikke aner hva man skal gjøre med. Litt spray og man får litt bølger og trives utrolig mye bedre. Kjøpte også en prepspray av den ene grunnen at det er utrolig lurt. Beskytter mot alt av styling og varme både fra sola og rettetang og bølgetang og hårføner. 

Jeg ELSKER mint. Jeg vil ha alt i mint. Mest av alt en genser og kanskje ei skjorte. Akkurat nå får det rekke med mintgrønne negler. 

Dette holder jeg på med for tiden og føler meg så utrolig pretensiøs samtidig. Og overambisiøs. Uansett. 

No comments: