Monday 29 August 2011

shake me skyscraper

denne sommeren har jeg levd på camembert, pesto og ciabatta. det er utrolig hva man lærer når man jobber på sykehjem. denne idéen fikk jeg f.eks fra et hjemmet-blad. jeg kan likesågodt bli vegetarianer. når jeg endelig ble lei av kombinasjonen salami og majo måtte jeg jo finne en erstatter. jeg kommer til å spise dette i hele høst. hvertfall. jeg har også funnet ut hvor praktisk det er med en avtalebok. alle på jobb hadde en, så jeg følte meg litt eksludert fra den kule klubben med folk som er viktige og har avtalebøker for å holde livet i check. nå har jeg livet mitt i check. klarte likevel å møte opp 45 minutt tidligere på jobb enn hva jeg skulle forrige uke. det suger når du egentlig begynner kvart på åtte. på morgenen ja. og boken jeg leser for tiden skal jeg skrive mer om senere. fordi den er dritkul. selv om tittelen er litt cheesy. men det er bare fordi du assosierer det med den sangen fra 70-tallet. denne boken kom ut i 63. så ta den du!





No comments: