Sunday 28 August 2011

hei.

det var på høy tid med noe nytt nå. enchantedkrna.blogg.no er over fire år. fra jeg begynte på vgs og slutta på folkehøgskole. et sted hvor tanker og drømmer fikk utløp. tekster. bilder. musikk. inspirasjon. alt det en blogg skal handle om og alt det der. men nå som jeg står på randen av å fylle hele tjue mektige år er det på tide med forandring. og det føles fint. a clean slate. og da starter jeg som bare karina. kanskje fordi enchantedkrna.blogg.no ikke var like fortryllende som det var meningen at den skulle være. og fordi jeg ikke kan gjemme meg bak en maske. ikke nå som jeg skal finne meg selv og bli voksen og slike ting. vi begynner på nytt nå. sånn det skal være.

hva denne bloggen skal handle om er noe usikkert. hva som kommer til å være innholdet. ich weis nicht. det er fortsatt meg, da. men jeg tror at jeg skal holde meg ved det å bare publisere noe som er verdt å publisere. ikke publisere noe kun for å publisere. kanskje det vil være en blanding av norsk og engelsk. jeg vet ikke. men det er det som er så fint med nye begynnelser; man står fritt til å velge selv.

(hah, ja, jeg er forresten klar over at det er verdens mest deprimerende header men det var gjort in a rush - som ganske mange ting i mitt liv - og jeg liker den faktisk.)



Følg min blogg med bloglovin

No comments: