Monday 8 May 2017

The home that found a heart

Det har ikke helt gått opp for meg at vi flytter fra Norwich og fra England om en drøy uke. Samtidig som jeg kjenner at jeg er skikkelig klar for et nytt kapittel, kommer jeg til å savne Norwich kjempemye. Det har vært en så fin by å bo i snart seks år. England er en plass jeg har lyst å slå meg til ro i, når jeg har råd til å kjøpe et gammelt hus på landet med verdens største hage. Men den tiden er nok et stykke unna. Ikke at det gjør noe, det er så mye jeg har lyst til å gjøre før jeg kan si meg fornøyd (hvis det noen gang skjer). Jeg har lyst å bo flere plasser, men jeg har også lyst til å utforske flere yrker. Jeg vil jobbe med noe kreativt, men jeg vil også jobbe med noe som gir noe til verden, på en god måte. Men det var egentlig ikke det jeg hadde lyst å ta opp i dette innlegget, jeg hadde mer lyst å vise boliginspirasjonene mine fordi jeg klør virkelig etter å innrede noe.

Jeg føler at når folk tenker innredning idag, og spesielt de siste årene, er hovedordet "skandinavisk". Alt skal være enten grått eller hvitt og stilrent. Samtidig som jeg setter pris på formene når det kommer til den type innredning, krever jeg mer farge i livet mitt. For meg er det viktig at et rom føles bodd i og ikke nødvendigvis en IKEA-reklame. Stikkord hos meg er tre, farger og planter.





















No comments: