Friday 13 February 2015

ting jeg ønsker meg

jeg vet ikke med dere, men for meg tar det tid å innrede et hjem. i det siste huset vi bodde i "innredet" vi bare soverommet (1 plakat og et teppe vi hang på veggen + alle bøkene mine). jeg vet ikke om jeg har dette innredningsgenet "down" enda. kanskje man bare trenger masse ting for å få det "hjemmekoselig" og jeg har bare ikke samlet opp nok ting enda. her om dagen fikk vi nye laken som vi bestilte over helga. de er hvite og kjempemyke og det føles ut som vi ligger på hotell hver natt og det er en sann luksus. idag kom også et pledd som vi har over senga og jeg er fornøyd. men man kan ikke gjøre slike ekstravagante kjøp hver uke når man jobber som temp. så jeg drømmer om dette i mellomtida:



rammer! jeg har to engangskamera som stammer fra førsteåret på uni som jeg enda ikke har framkalt. jeg kom over disse flotte rammene og selv om de er altfor dyre (£145!!) så er det lov å drømme.




tekanne! jeg er så inderlig lei av å bare lage en tekopp når jeg kan drikke te hele dagen. vi hadde et par uker uten vannkoker og jeg måtte koke vann på steikovnen og da følte jeg at jeg hadde reist tilbake i tid. men jeg har lyst på ei skikkelig fin tekanne, helst i en japansk stil, med fine farger og mønster.

Japanese Sometsuke Bowl Set includes 4 Bowls

boller!  også i japansk stil. jeg dagdrømmer om å lage supper og asiatiske gryter, og jeg har hatt lyst på noen par fine boller i veldig lang tid.

Scroll Shelf in Teal

hylle. vi har minimalt med plass i leiligheta vår og jeg savner ei hylle å ha i stua. her kan man henge skjerf og luer (hver dag før vi drar på jobb har vi leteaksjon etter lua til luke), ha ei potteplante og en bok eller to i tillegg til at man kan henge nøklene der. PERFEKT. og den fargen. passer perfekt til leiligheta vår som går i fargene turkis, rosa, grønn og lilla.

No comments: