Wednesday 3 July 2013

things i'm excited about























ifjor, da vi flytta inn i huset, ble de fleste dagene brukt til å spille bioshock. det er uten tvil det mest originale spillet jeg noen gang har spilt og jeg gleder meg skikkelig skikkelig til å spille bioshock: infinite. jeg kommer over denne baseball-genseren på spreadshirt og nå har jeg veldig veldig lyst på den. i tillegg til det er baseball-gensere blitt mitt favorittplagg her på jorda, så alt er bare et stort pluss egentlig.




jeg kom over denne traileren for en stund siden. spekkhoggere er awesome (husker dere den ariel-episoden hvor hun har en spekkhogger som kjæledyr?) . dessuten har jeg sett kjempemange dokumentarer i år. greit nok, de fører til at min tro på menneskeheten ligger på en all-time low, men de er fortsatt veldig interessante og gir meg ferske og klare perspektiv på ting.
















































om snaue to uker skal jeg på verdens beste reunion med verdens beste mennesker. nemlig noen av de jeg gikk i klasse med på folkehøgskole. herregud som jeg gleder meg. det finnes faktisk ikke ord. disse folka er sjelevennene mine og jeg savner dem så ufattelig mye. åh, det kommer til å bli perfekt!


to bra filmer jeg har sett de siste dagene. sucker punch har jeg hatt lyst å se lenge. steampunk, kvinnelige hovedroller, kvinner som faktisk sloss, stemninga. den type ting. og den skuffet ikke. tror den har blitt min nye yndlingsfilm. likte den skikkelig skikkelig godt. europa report handler om en gjeng med astronauter som blir sendt ut i verdensrommet i retning europa, en av jupiters måner. de har lyst å borre i isen for å se om det eksisterer liv der. sci-filmer som utspiller seg i verdensrommer er kinda my thing og jeg ble veldig gira da jeg kom over denne. i tillegg til at det er snakk om mulige livsformer andre steder i verdensrommet skal de i tillegg lete etter liv under vann. jeg skulle egentlig blitt marinebiolog, men det ganske ok å leve ut drømmen sin gjennom pop-kultur også. 




og denne sangen. because of reasons.

No comments: