Friday 29 June 2012

29062012

Hadde en del bilder på mobilen, kom jeg på, som dere ikke har fått sett enda. Det er litt fra uea, litt fra norwich, litt fra barcelona og slike ting.

For noen uker siden var jeg på bursdagsvors til Harry. 

Der var Luke (ikke min Luke nei), verdens beste Hannah, Harry og tusen andre mennesker jeg ikke hadde sjans å lære navnet på. 

Luke lagde en liten båt. 

Jeg, Bella, Clem, Daniele og deres flatmates dro på The Norwich Vintage Fair . Fant meg den fineste kjolen til 12 pund. 

De solgte gamle kokebøker, b.la. 

Luke liker å leke seg med maten. 

Rommet vårt i Barcelona. 

Gammelt ektepar på tur. 

Åh.

På busstoppet i Norwich på vei hjem til Norge. Syns dette skiltet var litt morsomt og følte det fanget England fullstendig. Vil egentlig tilbake nå. Hjem igjen. 

Var på spa her om dagen. Det trengtes. 

Og igår lagde jeg verdens beste lunsj. Cherrytomater, pesto, olivenolje og serranoskinke. Nomnomnom!

No comments: