Tuesday 1 August 2017

4288

Snart flytter vi til Trondheim (forhåpentligvis, gi oss ei leilighet noen!) og alt ble umiddelbart så mye mer ekte da jeg idag valgte ut retningen for studiet. Jeg gleder meg sånn til å være student igjen, gleder meg til å sitte på biblioteket og skrive oppgaver, til å dra ut midt i uka, til studentrabatter og til alle pensumbøkene. Men jeg gleder meg også sånn til å innrede. Skrev jo et innlegg om det for noen uker siden, jeg vil ha farger og litt liv. Jeg vil ha masse fint på veggen. Har valgt ut noen favoritter her.


Fra Urban Outfitters

Fra Society6

Fra Society6




































Fra Etsy


Fra Etsy

Fra Etsy

Fra Etsy

Fra Urban Outfitters

Fra Urban Outfitters

Fra Ellos                                                        














No comments: